Nyheder

20. marts 2012

E-rekrutteringssystem

I sensommeren 2011 udviklede Signatur vores eget rekrutteringssystem, der er tiltænkt alle, der ønsker et enkelt værktøj, som kan lette de administrative processer omkring rekrutteringsforløb.

Som i alle vores administrative systemer er det ”keep it simple” som er i fokus sammen med en overskuelig og fast prisstruktur.

De sidste par måneder har vi i samarbejde med de kunder, der har taget systemet i brug – og rådført os med mange andre – videreudviklet og forbedret systemet. Derfor er version 2.0 nu i drift endnu mere fleksibelt og brugervenligt.

I kan oprette rekrutteringssager og følge historikken på hver enkelt sag i jeres afdeling, sende modtagelses-, samtale- og afslagsmail og håndtere ansættelsesprocessen med udvælgelse af ansættelsesudvalg, noter på ansøgere m.v.

Systemet er integreret i Signaturs Annonceportal, så I har én indgang til hele universet med et fuldstændigt overblik over den enkelte sag, både annonceringsmæssigt og selve rekrutteringsforløbet.

Prisstrukturen er et fast årligt abonnement og ingen løbende udgifter i form af oprettelsesgebyrer eller volumenforbrug.

Ring til Pernille Colding på 33 18 71 93 og hør nærmere eller aftal en helt uforpligtigende præsentation hos jer.

Se alle nyheder