Vi tilbyder

vores kunder et innovativt bureau, som er lyttende og tilpassende
i forhold til vores kunder og markedet, men aldrig giver kald på retten
og lysten til at udfordre og ha’ holdninger.

Udvikling
er en integreret del af Signatur. Vi lancerede Danmarks første jobdatabase (job.dk) på internettet i 1996 og Danmarks første jobdatabase (jobmobilen.dk) designet til mobilteknologien.

Begge dele for, at både vi og vores kunder kunne opsuge viden om de nye medier i den første tid og frasolgt så snart der kom penge i medierne.

Helt i tråd med vores grundholdning om, at vi skal være kundens uvildige rådgivere. Vi skal ikke eje medier, ligesom vores rådgivning heller ikke præges af procentuel betaling eller af medieomsætning.

Systemers
eksistensberettigelse afhænger af to ting – og gerne begge. De skal spare tid og dermed penge, eller generere et overblik/muligheder der ikke tidligere har været til stede.

Vi har været markedsledende i udviklingen af stærke administrative værktøjer som Annonceportalen, Rekrutteringssystemet, Jobbanken og sidste skud på stammen, vores On- & Offboardingsystem.

Specialudviklede værktøjer til Signatur med udgangspunkt i vores mere end 20 års erfaring og som står til rådighed for vores kunder. Se mere om dem andet steds på siden.

Mediemarkedet
er i konstant bevægelse og forandring. Hvor det i Signaturs tidlige år alene var print, der var kommunikationsformen – så er området i dag kendetegnet ved et enormt udbud af forskellige kanaler, der kan benyttes. Vi ser de ”etablerede” kanaler som print, jobbaser, bannerannoncering, TV, radio gå hånd i hånd med de nye kanaler som netværk eller sociale medier som LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter og mange andre.

Vi ser ikke det ene frem for det andet. Vi ser dem supplere hinanden med en vægt der forskyder sig efter konjunkturerne. Men vi hjælper jer gerne med hele paletten og ikke mindst at vægtningen mellem de enkelte kanaler er afstemt i forhold til opgaven.

Vores kunder
er kendetegnet ved, at der stort set ikke findes to, der har samme krav og ønsker til et samarbejde. Derfor har vi ikke pakkeløsninger som man kan tage eller lade være. Vi smider derimod en masse services og muligheder op på ”hylderne” – som I som kunde så kan vælge fra.