Tekstinspiration

som giver deltagerne værktøjer til hvordan deres annoncer kan opbygges.

Sigtet er altid at gøre deltagerne bevidste om, at store mængder tekst og lange forklaringer ikke nødvendigvis er vejen til ansøgeres opmærksomhed. Få viden om hvad der virker og hvad der ikke gør.

Skriv til ansøgerne og ikke for din egen skyld. Skrive om det vigtige og ikke om det indlysende.

Gir’ det mening,
at fortælle en pædagog, at de skal kunne li’ børn? Eller at en økonomimedarbejder skal kunne regne eller ku li’ at arbejde med tal?

Du skal være samarbejdsvillig, fleksibel, ansvarlig og du skal ha’ humor osv. Banaliteter som ingen alligevel ville sige de ikke er/har.

Vi påstår IKKE vi har en facitliste for en god tekst, men vi bidrager med holdninger og viden der baserer sig på mange års erfaring. Ud over holdninger og generelt input kommer vi med nogen eksempler med udgangspunkt i jeres egne annoncer.

Du kan læse vores gode råd og bud omkring jobannonceskrivning her.

Ring også gerne til os og få en snak om mulighederne for jeres virksomhed.
Telefon 33 18 72 00