Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor har jeg ikke modtaget modtagelsesmail inden for 24 timer?

Tjek “uønsket post” bakke og dit spamfilter
Har du en hotmail eller en anden mail leverandør, så kig i din “uønsket post” bakke, eller i dit spamfilter. Husk også senere, at kigge efter mails som evt. samtalemails eller afslagsmails. Disse kan også lande i uønsket post eller i dit spamfilter.

Tilføj afsenderen af mailen til dine kontaktpersoner
Hvis du fremover vil undgå at mails lander i din “uønsket post” bakke eller i dit spamfilter, skal du tilføje afsenderen af mailen til dine kontaktpersoner, første gang du oplever at mailen ikke lander i din “indbakke”.

Har du stavet din e-mail adresse korrekt?
Hvis du er I tvivl om, skal du henvende dig til kontaktpersonen i annoncen.
De kan hjælpe dig med redigering.

Er din indbakke fyldt?
Er din indbakke fyldt, og din kapacitet dermed overskredet så du ikke modtager mails, så skal du udføre oprydning i dit mailsystem.

Har du stadig ikke fået svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ansøgningsstedet, eller ringe til Signatur.